Tilfredshedsundersøgelse

Din mening er vigtig

Forvaltningen Borgerservice og Biblioteker fortager hvert andet år en undersøgelse af brugernes tilfredshed med kommunens biblioteker. Bibliotekerne arbejder målrettet med service og hvordan tilbuddene kan forbedres til byens borgere. Derfor er det vigtigt, hvordan du som bruger opfatter de forskellige tilbud og services, som Aarhus Kommunes Biblioteker tilbyder. 

Tilmelding til tilfredshedsundersøgelse

Log dig på aakb.dk og vælg "Redigér profiloplysninger" under "Min konto" og tilmeld dig "Tilfredshedsundersøgelse". For at deltage, skal din mailadresse fremgå af dine "Profiloplysninger". Du vil herefter modtage en årlig invitation til deltagelse i en tilfredshedsundersøgelse.

Tilmelding kan altid fortrydes

Accepten til modtagelse af tilfredshedsundersøgelsen kan til en hvert tid fravælges på ”Min konto” på aakb.dk. Har du tilmeldt dig deltagelse i tilfredshedsundersøgelse og fremadrettet ikke er interesseret i at modtage en invitation igen, kan du altid framelde dig via "Min konto" på aakb.dk. Log ind på aakb.dk og gå ind på "Min konto". Vælg "Redigér brugerprofil" og frameld "Tilfredshedsundersøgelse".

Hvem er afsender

Kravet om tilfredshedsafrapportering er vedtaget af byrådet. Selve spørgsmålsformuleringerne samt databehandling og analyse varetages af medarbejdere fra Fællessekretariatet for Borgerservice og Biblioteker. Spørgsmålene bygger på forrige års spørgsmålsformuleringer for at skabe et solidt sammenligningsgrundlag og suppleres med lederes og medarbejderes aktuelle efterspørgsler.

Eventuelle spørgsmål til ovenstående kan rettes til: tilfreds@mkb.aarhus.dk